recent
أخبار ساخنة

فتاه بلا قيود الفصل التاني

فتاه بلا قيود الفصل الثاني






 انا.. الحمد لله بس هي بلدك ليها مكان تاني غير ده.

ولاء . اه ليها من الناحيه التانية
انا...  تمام عشان ابقي ارجع منه..
ولاء ... لا هترجع ايه بس ؟  انت هتيجي عندي معايا لحد لما االنهار يطلع
انا... لا بس انتي لوحدك وعشان  اهل القرية ميتكلموش 
ولاء .. ولا يهمك انت اول القريه اصلا  هتلاقي غفير قاعد بيحرس الاراضي  و ماكينات مياه و جرارات المكان عنده شونه كبيره... انت بس قول له ظبط العربيه دي عندك في الشونه و اديله اي فلوس 
انا... اااه طب وب بعدين...
ولاء ... ولا حاجه انا هسبقك علي البيت.باه
انا ...طب والبيت فين باه ؟ 
ولاء ... البلد كلها طريق طويل  امشي انت بس شوية هتلاقي محل مكتوب عليه ولاء ده الشقه ال انا قاعده فيها اناهفضل سايبه  البوابه مفتوحه ادخل من  الباب علي طول ماتبصش لا شمال ولا يمين 
انا... بس انا قلقان حد يلاحظ حاجه ..
ولاء ... الدنيا شتا و مطر احنا اصلا بنام من  بعد المغرب و انت مش  ضامن الناس اللي انت ضربتهم دول  اي واحد منهم دول ممكن يكونوا في انتظارك من اي مكان ..
انا... ممكن  ااااة فعلاً..
ولاء ... طب خلاص انا همشي باه اسبقك والمكان اللي الراجل قاعد قدامه دا مشغل نار ده لو قالك  انت جاي ليه؟  او اي حاجة قول له انا رايح لدار عوضين
انا... استني طيب  لما امشي شويج
ولاء ... لا متقلقش الدنيا هنا كده امان بس عشان ماحدش يلاحظني و انا ماشيه  معاك...
ولاء  فتحت الباب و نزلت..
ذهبت الغفير
فادي . بعد اذنك ياحاج انا عايز ااجرش العربية دي عندك لحد الصبح 
الغفير.. انت هنا تبع مين يا ابني معلش يابني متزعلش  مني بس انا اول مرة اشوفك ف القريه
انا... انا تبع بيت عائله  عوضين
الغفير انت هتنام عندهم ولا شويه وهتروح يابني 
انا... لا انا همشي الصبح ياحج 
الغفير... خلاص دخل العربية دي جوا يابني 
انا... ( ما امد ايدي لاعطي الغفير فلوس)  اتفضل ياحج
الغفير... يا عم اصبرمستعجل ليه ما تخليها و انت ماشي
انا... ماشي ياحج متشكر والله 
.....

كانت الارض زحلقه خالص من المطره اصبحت زي الصابون...
و انا ماشي روحت واقع علي الارض علي ركبتي في مكان مملوء بالماء حتي وصلت المياه الي نصفي ال تحتفتفزعت ونهضت ننفسي بس   يدي كانت اتلحوست من الطين و ملابسي ايضا و كنت في حالة محرجه جدا
انا ماشي بهذا المنظر 
وجدت محل ولاءو كان باب منزل طلعت و كانت ولاء منتظراني  عندما شافتني  بهذه الحاله ضحكت اوي و قالت ايه ده.. ايه ال حصلك 
انا .. اتزحقلت جامد الشارع عامل زي الصابون بالظبط فمسكتش نفسي
ولاء ... ايوه اه فعلاً عشان كده بردوا  مافيش حد بيتحرك عندنا في المطر
انا... توقفت مكاني من علي الباب محرج جدا ان ادخل عشان ما مبهدلش الشقه
ولاء ... ادخل تعالي
انا... ادخل اذاي بس  ده الشقه هتتبهدل جدا
ولاء ... عادي  يا عم تعال بس  متقلقش تعالي علي  ادخل الحمام علي طول و انا هجيب ليك  روب الحمام من عندي
انا... دخلت و كان البنطلون ال كنت لابسه  و البوكسر كانوا مببلولين من المياه عندما وقعت و الجاكيت كمان كان متسخ  جدا...
فقلعت البنطلون و الجاكت و فضلت واقف بالي كنت لابسه تحت الجاكت و البوكسر فقط.. 
ولاء... نادهت من ع علي الباب و مدت يديها بالروب الحريمي بتاعها و ضحكت بضحكه جنسيه البس ده بس علي ما اظبط هدومك يافادي
انا... ( كان روبها  له رائحه برفان جنسيه فعلا )  لابسته ولكن  كنت اشعر بالسقعه جدا
ولاء... ماتاخرج بقي
انا... انا بصراحة محرج اوي منظري يضحك بالشكل الروب الحريمي دا ياولاء 

ولاء ... يابني تعال مافيش حد هنا تعالي بس ماتتكسفش
انا... خرجت ولكن  الروب  كان يدوب فوق ركبتي
ولاء... تعال اقعد جمبي  هنا
...انا... كنت ارتعش من البرد لان كنت لسه لابس البوكسر المبتل
ولاء ...... ( عندما لاحظت ان الروب مبلول  ففهمت انه لم يبدل كامل ملابسه)  فادي اقلع اي هدوم مبتلله عشان اكويهالك عشان مبتبردش 
انا... مش عايز اتعبك مينفعش 
ولاء .. تعب ايه يابني ؟  مين اللي تعب انت عرضت نفسك للخطر و هدومك اتبلت واتوسخت خالص
انا... حاضر
تابعوا افصل التالت....
......
google-playkhamsatmostaqltradent